افزایش حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری بگیران امروز به تصویب رسید + جزئیات (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ابلاغ مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان کمتر از ۷ سال (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جلوگیری از ۱۳۰ سقط جنین به‌همت مرکز «نفس» در شهرستان قوچان تعرفه ویزیت پزشکان بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد بسته ویژه اینترنت رایگان دولت برای معلمان + جزئیات تصادف خودرو حامل سوخت در خراسان جنوبی ۲ کشته برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض مبارزه با فساد در تأمین‌اجتماعی با ۴۶ میلیون مخاطب مستقیم جدی است اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفاهیات معلمان باید همزمان با اجرای کامل رتبه بندی پرداخت شود یک فعال کارگری: دلخوری بازنشستگان اجرانشدن ماده ۹۶ از سوی دولت است جدول اضافه‌حقوق بازنشستگان در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ | مابه‌التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد واریز می‌شود پیش‌بینی بارش باران در بیشتر مناطق کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان راه‌اندازی ۶۰۵ پویش مردمی برای کاشت درخت در خراسان رضوی رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عامل آتش زدن مجسمه سردار سلیمانی در یاسوج دستگیر شد

  • کد خبر: ۷۹۲۲۷
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
  • ۲
عامل آتش زدن مجسمه سردار سلیمانی در یاسوج دستگیر شد
دادستان کهگیلویه و بویراحمد: انتشار فیلم آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در فضای مجازی، باعث انزجار هم استانی‌های عزیز شده بود،

به گزارش شهرآرانیوز، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان روز سه شنبه در جمع رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پس از انتشار فیلم آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در فضای مجازی، که باعث انزجار هم استانی‌های عزیز شده بود، سربازان گمنام امام زمان با انجام تحقیقات سریع و فنی و تلاش شبانه روزی، در اداره کل اطلاعات استان، عامل این اقدام زشت و ذلیلانه، شناسایی، دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

وی افزود: وی پس از بازجویی و اقرار صریح، روانه زندان شد.

ملک حسینی با اشاره به بازداشت اراذل و اوباشی که در فضای مجازی اقدام به عربده کشی و ترویج خشونت می‌کردند، هشدار داد و تصریح کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی، چشمان تیزبین و دستان قدرتمند حافظان امنیت مردم و فرزندان ملت و انقلاب، اجازه ایجاد ناامنی برای مردم را نخواهند داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ادامه داد: ممکن است کسانی، در دام گروهک‌های نفاق اسیر شده و با فریب آن‌ها قصد اقدامی علیه امنیت پایدار داشته باشند.

وی بیان کرد: همت نیرو‌های امنیتی، انتطامی و قضایی سد راه کج آن‌ها خواهد بود و دیر یا زود پشت میله‌های زندان از اقدامات خود پشیمان می‌شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
0
0
این کار فقط از یه وطن فروش بر میاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
0
0
کسی که این کار زشت را انجام داده معلوم هست جیره خوار هست و فقر فرهنگی شدید دارد. و می خواسته احساسات میلیونها نفر از دوستداران سردار را جریحه دار و دهن کجی کند. که البته به هدفش نمی رسدو چیز مثبتی هم از این اقدام مذبوحانه بدست نیاورد. خاک بر سرش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->